U razdoblju od 1991.god. do danas tvrtka je pošla kroz određene promjene nadograđujući kako kvalitativno tako i kvantitativno svoje djelatnosti. Tada smo uočili da se rađa nova vrsta poduzetnika kojima je jako bitno na vrijeme i promptno dostaviti informaciju koja će im biti podloga za donošenje poslovne odluke. Upravno se iz tog razloga danas trudimo da računovodstvena informacija prvenstveno bude u funkciji managera i poduzetnika kojima je ona i potrebna, a ne samo brojka na papiru koja se dostavlja zakonodavcu.
Da bismo to postigli morali smo učiniti određene korake:
napraviti solidnu informatičku podlogu, ne samo kod nas nego i kod klijenata kako bi uspjeli brzo i efikasno razmjenjivati podatke, zaposliti kadrove koji mogu odgovorno i s puno entuzijazma obavljati radne zadatke, svakodnevno se usavršavati i biti u tijeku zakonskih i tržišnih promjena, biti povezani sa konzultantskim kućama da bi što bolje i efikasnije mogli pružiti usluge svojim klijentima.
Naša tvrtka je svoju djelatnost započela sa standardnim knjigovodstvenim poslovima što podrazumijeva ažurno evidentiranje poslovnih promjena i na temelju njih sastavljanje polugodišnjih i godišnjih financijskih izvješća za zakonodavca. Danas možemo iz asortimana naše djelatnosti izdvojiti sljedeće usluge.
Naše usluge:
Računovodstveni i knjigovodstveni poslovi
- financijsko knjigovodstvo
- robno – materijalno knjigovodstva
- salda – konti kupaca i dobavljača
- obračun plaća
- knjigovodstvo osnovnih sredstava
- blagajna materijalnih troškova
- devizno knjigovodstvo
- proizvodnja
Poslovodstvo
- izrada mjesečnih financijskih izvješća o realizaciji, rashodima, bruto-dobiti(račun dobiti i gubitka), sa pokazateljima poslovanja kao što su pokazatelji likvidnosti, ekonomičnosti i rentabilnosti.
- izrada izvješća o stanju robe na zalihi kako financijski tako i naturalno
- izrada koeficijenta obrtaja robe po pojedinim skladištima, kao i podaci o najprodavanijim artiklima, te izvješće i zaradi po pojedinom artiklu
- izrada bilance stanja na dan
- izrada investicijskih elaborata za dodjelu kredita
Konzalting
- konzalting na području računovodstvenih poslova
- konzalting na području financijskih poslova
- konzalting na području organizacijskih poslova
- konzalting na području kadrovskih poslova
Plan i analiza
- izrada planova realizacije po pojedinim radnim jedinicama
- izrada planova rashoda i troškova
- kontrola planiranoga i ostvarenoga
Kroz dosadašnji rad sa tvrtkama različitih djelatnosti stekli smo mnogobrojna iskustva koja nam omogućuju da naša usluga bude što potpunija i kompleksnija.
Održavamo kontinuitet suradnje sa 30 do 40 stalnih klijenata i nastojimo taj broj zadržati kao trenutni optimum.
Kao članovi UDRUGE REVIZORA, UDRUGE RAČUNOVOĐA I FINANCIJSKIH DJELATNIKA HRVATSKE nastojimo biti u interakciji s okruženjem i sličnim asocijacijama , kako bi pratili trendove, pratili zbivanja i promjene u našoj djelatnosti, a ako potvrda za to je zadovoljan klijent.